marți, 15 septembrie 2015

Un fost pilot C.I.A. depune mărturie că NICIUN AVION nu a lovit TURNURILE GEMENE ! la 11 septembrie 2001.



Un fost pilot C.I.A. depune mărturie că
NICIUN AVION
NU a lovit TURNURILE GEMENE !
la 11 septembrie 2001

(Traducere şi Adaptare : Marius Sumedrea)
– 14 mai 2014 –





Nota MarYan :

După ce articolul anterior din două Părţi, „Marea şi cumplita înşelătorie a aşa-ziselor „Atentate teroriste” din 11 septembrie 2001”, publicat în anul 2008 (din cadrul SERIALULUI nostru : „MOMENTUL 11 septembrie 2001 şi CONTEXTUL şi SEMNIFICAŢIA acestuia”), vorbeşte despre aspecte care şi acum, în 2015, sunt mai puţin cunoscute (vedeţi timpul în care a avut loc prăbuşirea celor 2 turnuri, care corespunde în mod precis unei „prăbuşiri prin detonare”), totuşi, se pare că în 2008 – culmea, la aproape 7 ani de la acel Moment – era încă „prea devreme” pentru a se „detona” această „bombă”, care doar de 1-2 ani abia a apărut în spaţiul „mediei alternative” : faptul că, în realitate, cea mai mare mistificare a acelui Moment din 11 septembrie 2001 a constat în URIAŞUL... „JOC VIDEO” creat prin LASERE de cea mai mare PUTERE !

Veţi vedea în cadrul acestui articol (alături de alte video-uri de pe YouTube şi din alte filme documentare, expuse la finalul acestui articol, ca şi în primul articol al acestui SERIAL) faptul că, în realitate, celebrele AVIOANE DETURNATE care „au intrat în Turnurile Gemene din New-York” nu au fost decât PROIECŢII HOLOGRAFICE cu acele LASERE de care am amintit, SINCRONIZATE cu EXPLOZII CONTROLATE corespunzător (şi CE FEL DE EXPLOZII ? vom vedea în „Episodul” următor!), care să creeze imaginea unor „Atentate Teroriste” cu acele Avioane...

...Altfel spus, în 11 septembrie 2001 s-a produs cel mai grandios „FILM de SUPER-ACŢIUNE” cu „TERORIŞTI”, a la HOLLYWOOD, cu cel mai mare „PLATOU DE FILMARE” care a existat până acum, în istoria filmografiei mondiale !...

...Şi, cel mai dramatic, cu „FIGURANŢI” care „au trăit pe viu” acest film, „pe propria piele”, până la a-şi pierde corpul fizic din acest Plan Fizic 3D... şi vorbim de vreo 3.000 de fiinţe – dacă nu cumva au fost chiar mai mulţi !


Sper că, prin aceast nou articol – pentru cei care încă nu aţi înţeles cu adevărat ce a reprezentat Momentul 11 septembrie 2001 – să percepeţi la un nivel şi mai profund ce teribilă manipulare s-a produs în acea zi şi în zilele şi anii ce au urmat...

Aşadar, iată articolul (sintetizat de amicul Marius Sumedrea) ce se bazează pe afirmaţiile „cu acoperire”, inclusiv din punct de vedere „ştiinţific”, ale unui fost Pilot al CIA :





Subiectul aşa-zisului atac terorist din 11 septembrie 2001 (11/9) poate că este consumat în prezent, dar în timp se dovedeşte ca subiect de actualitate, datorită informaţiilor care ies la suprafaţă.

Dacă după consumarea faptelor, în prima lună varianta oficială părea verosimilă, odată cu trecerea timpului şi mărturii a sute de oameni, precum şi analizarea atât de către specialişti cât şi de oameni care doreau să afle adevărul despre acest eveniment, iese în evidenţă faptul că a fost o operaţiune „steag fals” orchestrată de către elita occidentală (SUA, Israel şi Arabia Saudită) cu actorii pe care îi ştim cu toţii, în scopul declanşării „războiului împotriva terorismului”, în plan extern, iar în plan intern, interzicerea şi reducerea gravă a unor drepturi şi libertăţi individuale esenţiale prin semnarea de către nazistul Bush Jr. a „Patriot Act” care încalcă grav Constituţia SUA.


Scopul general al administraţiei Bush Jr. a fost întronarea unei dictaturi fasciste în SUA.

Mijloacele folosite parcă sunt copie la indigo cu cele folosite de către Hitler în anii 1930, pentru a prelua puterea în Germania :



În prezent se ajunge la concluzia că mijloacele prin care au dus la îndeplinire prăbuşirea şi dezintegrarea WTC nu sunt dintre cele clasice, cum s-ar crede la prima vedere.

Ultima concluzie şi cea mai şocantă este că nu s-au folosit nici măcar vestitele avioane care au intrat premeditat în cele două turnuri pilotate de către nişte piloţi neexperimentaţi arabi.

Au fost folosite arme şi tehnologie pe care mulţi dintre noi nici nu ne imaginăm că ar exista.


În cele ce urmează vă redau o mărturie de excepţie a unui fost pilot CIA.

Un fost angajat CIA și pilot civil, a jurat într-o declarație pe propria răspundere, că niciun avion nu a lovit Turnurile Gemene, că ar fi fost fizic imposibil.


John Lear, fiul inventatorului LEARJET - Bill Lear, a dovedit din experienţa sa, că ar fi fost imposibil fizic ca un Boeing-767, cum ar fi zborurile AA11 și UA175, să fi  lovit Turnurile Gemene de la 9/11, în special atunci când au fost pilotate de către piloți neexperimentați.


El spunea :

Nici un Boeing 767 nu a lovit Turnurile Gemene cum în mod fraudulos au susținut guvernul, mass-media, N.I.S.T. și contractorii săi” – a susţinut în declarația pe propria răspundere.

Astfel de accidente nu au avut loc, deoarece acestea sunt fizic imposibil, cum este descris, din următoarele motive : în cazul U.A.L. 175 care a intrat în turnul de sud, un adevărat Boeing 767 ar fi început „telescopic” să se dezintegreze atunci când botul a lovit coloanele de oțel de 14 inch care sunt de 39 de inch (aprox. 99 cm în diametru) pe centru.

Coada verticală şi orizontală s-ar fi separat instantaneu de aeronavă, când ar fi lovit coloanele de oțel și ar fi căzut la pământ.

Motoarele, la impactul cu coloanele de oțel, şi-ar fi menținut forma lor generală și, fie ar fi căzut la pământ, fie ar fi fost recuperate din resturile clădirilor prăbușite.

Niciun Boeing 767 nu ar fi putut atinge o viteză de 540 mph( aprox.870 Km/h), la 1.000 de metri deasupra nivelului mării, datorită „vitezei duble parazite”.

Suprafaţa fantei motorului nu este concepută pentru a accepta volumul de aer dens de la acea altitudine şi viteză.
(N.Trad. : Specific că la altitudinea de 8.000 - 12.000 de metri, la care evoluează aeronavele actuale, aerul este rarefiat, foarte puţin dens, care opune o rezistenţă minimă asupra aeronavei, iar temperatura aerului este de cca. -50 de grade Celsius)

Bucata de fuzelaj extern presupusă că ar conține 3 sau 4 decupaje-fereastră este incompatibilă cu un avion care a lovit o coloană din oțel de 14 inch (aprox.35,5 cm), la peste 500 mph. Ar fi fost mototolită.

Nicio parte semnificativă a Boeingului 767 şi mai ales motorul nu ar fi pătruns în coloanele de oțel de 14 inch dincolo de miezul masiv al turnului, fără ca o parte din ele să nu se identifice la sol.

Resturile colapsului ar fi conținut secțiuni masive ale Boeingului 767, inclusiv 3 miezuri de motoare cu o greutate de aproximativ 9.000 pounds (N.A.: aprox. 4 tone) bucata, care nu ar fi fost ascunse.

Cu toate acestea, nu există nicio dovadă a prezenţei la WTC a oricărei dintre aceste componente structurale masive.

O astfel de dispariție completă a Boeingului 767 este imposibilă.”


Declarația pe proprie răspundere, din data de 28 ianuarie 2014 face parte dintr-un proces deschis de către Morgan Reynolds, în Statele Unite, District Court, Districtul de Sud, New York.

În martie 2007, Reynolds, un fost economist-şef sub administrația George W. Bush a depus o Cerere de Corectare cu Institutul Naţional de Ştiinţă şi Tehnologie din SUA, invocând convingerea că avioane comerciale reale (Boeing) nu au lovit turnurile WTC.

Deși Miscarea Adevărul despre 9/11 a respins inițial teoria „nu au existat avioane”, ca prea bizară, după o analiză științifică și rațională, aceasta a devenit o explicație larg acceptată, datorită probelor colectate.

Spre deosebire de orice altă formă de declarații, o declarație pe propria răspundere devine adevăr în drept, în cazul în care aceasta nu este „răsturnată”. În acest caz, guvernul american va fi obligat să admită că varianta oficială, dată de Comisia 9/11, este greșită.


Căpitan în rezervă, fostul pilot CIA în vârstă de 65 de ani - care are peste 19.000 de ore de zbor a atras de asemenea atenția asupra lipsei de experiență a piloților care ar fi zburat cu aeronavele :

Presupusa «coborâre controlată» în New York, pe o linie relativ dreaptă, de un pilot novice, este puțin probabilă din cauza dificultății extreme de a controla poziția, rata de coborâre şi viteza de coborâre în parametrii de zbor «controlat».

Este nevoie de un pilot de înaltă calificare pentru a interpreta „EFIS” (display-urile electronice de zbor), cu care niciunul dintre piloții hijacker nu ar fi fost familiarizaţi, chiar dacă au beneficiat de instruire, şi de a folosi controalele sale, inclusiv eleroane, cârmă, lifturi, spoilere şi «drosseli de efect», ca să mențină controlul şi coborârea.”


LEAR, în conformitate cu declarația sub jurământ, a zburat cu peste 100 de tipuri diferite de avioane în timpul celor 40 de ani de zbor și deține mai multe certificate de aviator FAA decât orice alt pilot FAA certificat.

El a zburat în misiuni secrete pentru CIA din Asia de Sud-Est, Europa de Est, Orientul Mijlociu și Africa, între 1967 și 1983, apoi a petrecut 17 ani de lucru pentru mai multe companii aeriene de pasageri și de marfă, ca şi căpitan şi instructor de zbor.

El este un membru al Pilots for 9/11 Truth” („Piloţi pentru Adevărul despre 9/11”)  care a arătat în mod constant că era imposibil pentru ca acele avioane să fi lovit Turnurile Gemene în modul în care Comisia 9/11 a sugerat.

Comisia nu a luat probe de la experți sau piloți, atunci când a efectuat investigaţiile privind atacurile, în anii 2002-2004.


Ideea care se avansează, acum, este că s-a folosit tehnologie holografică pentru a induce imaginea avioanelor care s-au şi văzut la TV cum au intrat cu viteză în cele două turnuri, iar turnurile au fost lovite cu o armă (electro-magnetică, scalară, cu impuls sau de alt gen, necunoscută nouă), pentru a realiza efectul.


Priviţi următorul videoclip şi fiţi foarte atenţi la minutul 16.25 – se vede o siluetă a unui obiect zburător care evoluează pe lângă turnuri, chiar în momentul impactului :


În afară de aceasta, la momentul impactului, chiar înainte ca silueta avionului (hologramei) să lovească turnul, se vede UN FLASH DE LUMINĂ. Acesta pătrunde apoi complet în turnul din oţel, fără să se dezintegreze nimic din aşa-zisul avion, ca şi cum ar intra în brânză….este contrar oricăror legi ale fizicii clasice…


În videoclipul următor priviţi la minutul 5.11, după ce primul turn este în flăcări, apare clar în deplasare spre cel de-al doilea o sferă, poate fi un OZN sau o armă secretă, nimeni nu ştie încă (dar efectul a fost constatat…) :
 
 


După această scurtă şi nespecialistă analiză, se poate trage o CONCLUZIE : în desfăşurarea evenimentului de care am amintit, s-au folosit tehnologii care noi oamenii de rând nu avem habar şi nici nu le putem concepe. Acestea sunt deţinute de către Cabală, pentru a-şi duce la îndeplinire planurile malefice de sclavizare a omenirii.

 
În altă ordine de idei, teama şi panica teribilă provocată de acel eveniment pe plan mondial a fost majoră – asta s-a şi urmărit – iar în plan subtil, energetic : scăderea frecvenţei de vibraţie a conştiinţei planetare şi, se pare, deschiderea unui portal energetic negativ pentru influenţele reptiliene sau ale altor civilizaţii ET negative (Archoni), cu care Cabala conlucrează în acest plan.

De ce nu au intervenit civilizaţiile ET benefice, pentru anihilarea acestui eveniment ?

Se pare că omenirea avea nevoie de aceasta, pentru a se TREZI. Efectul, în timp, asupra oamenilor a fost exact invers faţă de ce preconizase Cabala.


De la acel moment, omenirea se trezeşte în masă şi acest fapt este incontestabil.
 
(Nota MarYan : Aceeaşi întrebare a fost pusă şi în filmul „Conflictul din Spaţiu”, de către realizatorii filmului – Echipa de la GALACTIS – legată de „permisiunea” Siriusienilor de pe Nava-Mamă ANAIS de a fi atacaţi de reptilieni şi parţial avariaţi, deşi ştiau foarte bine ce urma să se petreacă, prin vizualizarea Liniilor Temporale – şi acelaşi tip de răspuns „a venit” : s-a acceptat aceste „daune” pentru efectul psihologic pe care l-a provocat printre celelalte civilizaţii extra-terestre, care le-a mobilizat decisiv pentru un alt nivel de intervenţie asupra Pământului...)


Mai avem puţin ca să punem capăt tuturor planurilor Cabalei şi să începem să construim o lume dreaptă, pozitivă şi benefică pentru tot ce există pe această Planetă...


Drum drept spre Lumină !

  
 
Nota MarYan :

După cum am amintit la începutul acestui articol, iată şi câteva video-uri de pe YouTube, care expun clar acest adevăr, al PROIECŢIILOR HOLOGRAFICE în locul „avioanelor deturnate” :

- „Holograma unui Avion ! Madrid, Spania, Iulie 2010” : 



- „Avionul care a lovit W.T.C. din 11 septembrie 2001 n-a fost decât o proiecţie holografică !” :



 - Dovada utilizării Armelor Laser” (Partea 1-a) :


 
- Dovada utilizării Armelor Laser” (Partea a 2-a) :


  
- Dovada utilizării Armelor Laser” (Partea a 3-a) :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu