luni, 2 mai 2016

Mesaj de la SANANDA prin Sean BRADLEY : Povestea Vieţii lui ISUS-SANANDA – PARTEA 1-a (23 august 2004).



Mesaj de la SANANDA
Povestea Vieţii
lui
ISUS-SANANDA

(Traducere de Graţia)
– 23 august 2004 –

PARTEA 1-a





Nota MarYan :

Sean BRADLEY sau “Fratele Sean” se declară a fi un Terapeut intuitiv pentru Suflet, un Antrenor pentru o Viaţă Spirituală, Coordonator al unor “retreat”-uri (sesiuni de “retrageri” din viaţa socială obişnuită) şi Învăţător în Medicina Energetică Eseniană, influenţat fiind de către Isus şi Maria Magdalena.

De fapt, acesta chiar afirmă în mod direct că este inspirat de învăţăturile antice ale Esenienilor, Isus-Sananda, Divinul Feminin, Mama Pământ, Mama Maria şi Sfântul Francisc.

Acesta este un fost călugăr-asistent medical franciscan al cărui mesaj (“channeling”), legat de Viaţa lui Isus-Sananda, îl aduce în atenţia voastră, în continare, într-o Serie de 7 episoade.

Se pare că acest mesaj, care “a stat cuminte” în “sertarul” electronic al calculatorului personal mai bine de 10 ani, iată că ”a ieşit la Lumină” chiar la momentul potrivit, acum, când perioada celor trei Zile Pascale este în plină desfăşurare.

Îmi amintesc cum, atunci când am studiat pentru prima dată acest mesaj, acum vreo 10-12 ani, am re-simţit o stare deosebită care mi-a indus o Bucurie reală, în momentul în care, pentru prima dată, într-un mesaj “channel”, am putut percepe natura Umană – aş spune chiar “Naturală” – a Omului Isus, dincolo de iconografia de Fiinţă Divină austeră, serioasă, cu figură chiar tragică...

...Un OM extra-ordinar, un Maestru Înălţat, cu ascendenţă şi origini celeste înalte, care însă a manifestat, cât a trăit pe Pământ, calităţi umane specifice oricărui uman, printre care, bucurie, veselie, tristeţe, încântare copilărească, supărare şi chiar furie... toate aspectele care ne arată complexitatea caracterului uman al oricărei fiinţe umane încarnate pe Planetă, fie ea cât de “Divină”...

Ei bine, acum, după ce am parcurs între timp şi experienţa informaţională cu Mesajele Fondatorilor, pot spune că o mare parte din ceea ce am aflat de la Fondatori despre Isus, iată că se regăseşte în acest material (transmis prin acest fost călugăr franciscan!) şi care, prin întinderea sa, intră în mult mai multe detalii decât au făcut-o Fondatorii !

Poate că tocmai din cauza acestor foarte numeroase detalii din Viaţa lui Isus, acest material are un nivel general de Adevăr Divin de “doar” 70% – care, în sine, comparat cu nenumăratele “channeling”-uri ce apar pe “piaţă”, este extra-ordinar, dar care, pe noi, cei atenţi la detaliile care fac diferenţa pentru Adevăr, ne împinge către nevoia de a manifesta un bun DISCERNĂMÂNT, trecând prin Filtrul Interior pentru A SIMŢI cât mai fidel calitatea informaţiilor care se transmit referitoare la Viaţa lui Isus.

Ceea ce mai pot afirma este faptul că a fost verificată sursa acestui mesaj, care pare a fi cu adevărat SANANDA (cel care este “Sufletul-Părinte” sau Supra-Sufletul lui ISUS) şi care, la rândul său este Suflet Primar din “Părintele” său, reprezentat de CHRIST – cel care, din perspectiva Fondatorilor, reprezintă “Echilibrul polilor Masculin şi Feminin ai Creaţiei”, numit şi “Inima lui Dumnezeu” sau chiar... “FIUL lui DUMNEZEU”! şi cel care, alături de TATĂL CERESC şi MAMA DIVINĂ, alcătuiesc TRINITATEA Fiinţei Supreme a acestui Univers.

(Deşi aceste informaţii, atât de “înalte”, ţin de alt articol, totuşi iată că Acum “s-au aşezat”, poate deloc întâmplător, când Momentul Pascal permite majorităţii oamenilor de a studia cu mai multă linişte şi relaxare informaţii de acest fel, fără a mai fi “fugăriţi” de stresul cotidian...)

Şi, la fel, pot afirma că acest fost călugăr franciscan şi actual terapeut holistic este un bun channeler (canal, medium) care m-a încântat şi prin al său bun-simţ de a cere sume rezonabile de bani pentru serviciile sale oferite – spre deosebire de nenumăraţi alţii care cer sume “astronomice” şi care, în schimb, oferă mai multă dez-informare decât Adevăr...

Într-adevăr, nivelul de Adevăr prezent în acest vast material, de “doar” 70%, este observat mai ales atunci când se intră în detalii cu date şi cifre. Ca exemplu, aici este oferită ca dată de naştere a lui Isus ziua de 21 August, când Fondatorii au precizat – iar noi am verificat în mod repetat – că momentul naşterii sale este 31 martie 39 Î.Ch.

(Interesant este faptul că, fie “Berbec”, după Fondatori, sau “Leu”, după Sean Bradley, Isus ar aparţine tot unui semn astrologic de Foc...
Dar şi mai interesant pare a fi faptul că, atât în cazul mamei sale, Maria, cât şi a lui, par să aibă deplină acoperire “apelativele” lor, bine promovate de religia creştină : “Fecioara Maria”, născută pe 8 septembrie, este o Nativă Fecioară – adică având Soarele pe Astrograma natală în Zodia Fecioarei, în timp ce “Isus – Mielul”, este un Nativ Berbec (“miel matur”) din punct de vedere astrologic, prin data naşterii din perspectiva Fondatorilor, cea de 31 martie...
Şi nicidecum nu apar a fi ciudate aceste “apelative astrologice” din acele vremuri, în care Astrologia era cât se poate de “populară”, la fel de uzuală precum credinţa în Reîncarnare – aşa cum, spre exemplu, în prezent vorbim despre faptul că “Pământul e rotund” !)

Acest Nivel de Adevăr Divin al acestui material, situat la limita Adevărului credibil, de 70%, mi se pare chiar REMARCABIL în acest con-text, acesta fiind “tributul” adus acestei acţiuni de a aduce la Lumină informaţii cât mai reale referitoare la Linia Temporală reală a Vieţii lui Isus, cea care este una dintre cele mai ÎNCÂLCITE Linii Temporale existente în Akasha Planetară şi chiar Galactică, fiind atât de puternic atacată de Archoni (vă daţi seama ce “miză” a fost în acest Joc...), încât chiar şi un Istoric Galactic de talia lui Andrew BARTZIS (una dintre cele mai competente fiinţe de acest fel din Galaxie, cel puţin!) a ajuns ca “să încurce iţele” şi să nu mai vadă Crucificarea (reală) a lui Isus (şi doar “exilarea” sa, în varianta “a la Matei & Suzanne Ward”)...

(Ca să înţelegeţi că “nu-i de joacă” cu aceste Linii Temporale amestecate, Andrew Bartzis a estimat că drăgălaşii de Archoni au reuşit să facă “să dispară” din Akasha vreo 2 milioane de ani tereştri, în perioada dintre 54 şi 52 de milioane de ani din trecut... da, cam greu de perceput pentru minţile noastre umane cum vine “chestia” asta...
De asemenea, acelaşi motiv al “încâlcirii” intenţionate a Liniilor temporale reale cu cele potenţiale şi A SALTURILOR CONTINUE DE PE O LINIE TEMPORALĂ PE ALTA a acestor “băieţi deştepţi” archonici, au dus la “păcălirea” Forţelor Luminii ce a permis declanşarea cunoscutelor “Atentate teroriste” ale Cabalei... care, altfel, fără supravegherea Forţelor Luminii, ar fi fost mult mai numeroase şi devastatoare asupra Planetei !)

De aceea pentru noi nu mai apare ca o ciudăţenie faptul că majoritatea “mesajelor channel”, mai ales despre Isus, sunt atât de deformate, atât cele care sunt “contra-faceri” originale, cât şi chiar cele care vin de la mediumi bine intenţionaţi, dar care primesc informaţii dintr-o Zonă care, în prezent, este ca un adevărat GHEM încâlcit al Liniilor Temporale.

Astfel că nu ne mai miră cum mesajele unei KATHRYN E. MAY – în care se vorbeşte de o “Nouă Scriptură” ce prezintă “adevărata Viaţă a lui Isus” – au un Adevăr Divin mai mic de 50%... şi este “normal” să se ajungă la aşa ceva, când, spre exemplu, execuţia lui Isus este văzută ca fiind realizată prin Crucificarea de un... copac ! (s-au cam distrat “băieţii” care au “livrat” un asemenea mesaj...)

Aşadar, punând “cap la cap“ toate aceste aspecte, putem afirma cu tărie că mesajul complex oferit de către Lord Sananda prin mediumul fost Călugăr Franciscan Sean Bradley merită cel puţin atenţie – iar din partea mea, admiraţie pentru curajul unui astfel de demers şi pentru uriaşul efort de a reda cât mai fidel un subiect atât de “minat” şi “exploziv” !

Şi, dacă vă veţi considera “obosiţi“ după cele şapte episoade care vor veni, vă sugerez ca să vă încărcaţi cu şi mai multă răbdare şi timp pentru replica ce va urma... căci cum putem lăsa această Poveste fără a oferi cuvântul şi “Doamnei“ ?, adică a “contra-părţii“ feminine a lui Isus, respectiv MARIA MAGDALENA, considerată a fi Sufletul Geamăn al acestuia...

Până atunci, iată PoVestea Vieţii lui ISUS, transmisă de către Supra-Sufletul său, Lord SANANDA, prin terapeutul holistic şi medium Sean BRADLEY :






Să începem cu începutul vieţii mele, aşa cum o cunoaşteţi voi.

Eu m-am născut într-un timp foarte emoţionant şi într-un loc turbulent. Desigur, eu aş fi putut alege să mă încarnez în oricare loc, dar IERUSALIMUL şi vecinătatea acestuia, în acel timp, au fost la răscrucea lumii.

Prin acel loc, caravanele treceau zilnic, din toate colţurile lumii. Era acolo o mulţime magnifică şi o încurcătură muzicală a limbilor şi mirodenii înţepătoare, comerţ exotic şi ca în toate locurile de naştere a credinţei şi a comerţului, o mare libertate a înflorit şi schimbul de cunoaştere a fost îmbrăţişat.

Acest loc a fost de asemenea un centru al ideilor religioase curente, pe care eu a trebuit să le experimentez direct, în ideea de a încerca şi încuraja puterea acestora şi totodată de a dezvălui slăbiciunea lor. În astfel de timp şi în astfel de loc, o idee nouă s-a putut planta şi însămânţa şi s-a putut duce apoi în toate teritoriile şi la toţi oamenii de pe pământ. 

Alexandria şi Egiptul au fost alte posibilităţi şi ele au oferit toate aceste condiţii, de asemenea, dar Ierusalimul a oferit încă un lucru în plus, aşa cum a fost şi atunci : CONFLICTUL !

Iar în timpul conflictului, oamenii sunt scuturaţi din letargia lor şi sunt forţaţi să ia decizii. (Nota MarYan : Exact ca în prezent, când energiile Centurii Fotonice şi cele ale Nivelurilor înălţate în Conştiinţă ale Mamei Pământ îi scutură pe cei care încă mai „dorm” în vechile vibraţii ale conştiinţei 3D, punându-i în faţa celor două opţiuni fundamentale : fie îşi schimbă atitudinea şi, deci, Conştiinţa, fie schimbă... Planeta !)

Eu a trebuit să ajung la inima celor care au fost pregătiţi să se schimbe, la cei care au fost martori la corupţia puterii vechi din jurul lor. Ei, de asemenea, au avut nevoie de un loc al libertăţii relative a ideilor.

Pentru o mare perioadă de timp, Roma a lăsat Iudeea singură. Comerţul liber, o oarecare stare de pace şi civilizaţie, au fost în avantajul lor.

Da, gândirea religioasă a acelui timp a fost rigidă şi exagerată şi cufundată în codurile de  comportament antice. Dar aceasta a fost exact ceea ce eu am dorit să influenţez.

Acest lucru ne aduce la prima dintre multe digresiuni şi eu sper că voi o să fiţi răbdători cu acest lucru...




Vedeţi voi, în ideea de a vă oferi cea mai mare imagine posibilă a realităţii adevărate – aşa cum puteţi înţelege aceasta – noi trebuie să fim confortabili cu ceea ce eu numesc „gândire sferică”, opusul gândirii liniare.

Imaginaţi-vă că nu staţi în linie cu trecutul în spatele vostru şi cu viitorul în faţa voastră, ci vă aflaţi în centrul unei sfere cu tot ce a existat vreodată şi tot ce va exista vreodată în jurul vostru. Dedesubtul vostru este anul 1639. Deasupra 1974. La stânga 3 Î.Ch., la dreapta 2034.

Ficţiune ? Nu.

Surori şi fraţi, eu vă spun acum că tot ce a fost vreodată şi tot ce va fi vreodată, există chiar acum ! Mintea Creatorului nu poate fi surprinsă. Şi nici nu uită.

Dar acum eu voi adăuga un alt paradox : Universul se dezvoltă dincolo de el însuşi în ceva nou.

Şi aceasta este cheia paradoxului : realitatea, aşa cum poate fi concepută, există iniţial pe două nivele, nivelul Creatorului, şi nivelul Creaţiei.

La nivelul Creatorului, totul este cunoscut. La nivelul Creaţiei, totul este experimentat.

La nivelul Creatorului, totul este perfect. La nivelul Creaţiei, totul se perfectează, doar ca să fie distrus şi perfecţionat din nou, într-un număr infinit de posibilităţi.

Acum, continuaţi să vă imaginaţi că sfera în centrul căreia staţi se amestecă/intersectează cu „sfera” tuturor. O posibilitate interesantă, nu-i aşa?

Şi aceasta sugerează – la modul cel mai simplu – complexitatea şi armonia universului spiritual.

Dorinţa mea – aşa cum a fost dorinţa fiecăruia înainte de a vă încarna – a fost să trăiţi toată experienţa umană, de la naştere încolo. Şi procesul naşterii umane este singura cale pentru cei neîncarnaţi ca să devină materiali.

S-au spus prea multe despre sex ca fiind un păcat. El este o necesitate absolută. (Nota MarYan : Totuşi, de la nivelul 5-6D în sus, acesta nu pare să mai reprezinte o „necesitate absolută”, căci, în procesul de întrupare, sexualitatea pentru procreare este deja înlocuită cu materilizarea.)

Deci ca şi voi, eu am ales să uit cine am fost ca să mă nasc cu o „listă curată”.

A cunoaşte un lucru este bine, dar nu este acelaşi lucru ca experienţa. Descrieţi cuiva cum este să vă ardeţi palma pe care o ţineţi deasupra flăcării. Apoi faceţi voi înşivă acest lucru. Este un întreg univers, din punct de vedere al diferenţierii.

Deşi, aceasta nu înseamnă că eu nu am pus câteva „semne” de trezire la mai marele adevăr a cine am fost eu. Câte ceva din educaţia mea a trebuit să reprezinte „o săritură de început”.

Şi dragii mei, fraţi şi surori, voi faceţi acelaşi lucru. Uitaţi-vă înapoi în viaţa voastră la reveniri neaşteptate, la expansiunea bruscă a conştiinţei... Căsătorii, servicii noi, noi oportunităţi – toate acestea au fost plasate acolo de Sinele vostru Divin, cu mult înainte de călătoria voastră aici.

Eu ştiu că sună imposibil, dar unele lucruri voi trebuie să le luaţi ca atare şi să rămâneţi cu acestea în meditaţiile voastre. Adevărul vă va găsi. Eu vă promit acest lucru.




Poate voi întrebaţi : de ce nu am aşteptat până la sosirea presei tipărite  sau a televiziunii ? De ce am venit într-un timp atât de întunecos şi plin de disperare ?

Aceasta pentru că sămânţa pe care am planificat să o plantez, a avut nevoie de timp. Eu niciodată nu am presupus să schimb lumea în puţinii mei ani pe Pământ, ci doar să încep să direcţionez lucrurile în direcţia cea bună.

Mai devreme, ideile Sursei nu ar fi putut să părăsească ţărmurile insulare ale Greciei sau Chinei. Acestea s-ar fi diluat înainte de a avea şansa să se împrăştie.

Dacă era mai târziu, atunci poate că nu ar fi putut avea o structură, pentru a conserva efectiv ideile ne-diluate, ne-scurtate, rămase de la primele seminţe.

Eu am avut nevoie de o „biserică”, una care să supravieţuiască hoardelor înfuriate şi pacostei negre.

Sămânţa unui stejar poate să ia douăzeci de ani să se maturizeze. Sămânţa sufletului poate să ia milenii.

Dar nu a fost niciodată în intenţia mea ca o singură biserică să ceară proprietate Divină pentru Adevăr. Eu, pur şi simplu, am dorit ca anumite adevăruri să fie împărtăşite atunci cu fiecare şi să fie explorate în inima fiecărui individ.

Şi nu uitaţi, cuvintele mele au fost deformate !

Dar acest lucru a fost de aşteptat. Autorii au scris Biblia la vreo şaizeci de ani după moartea mea. Ei nu m-au întâlnit în plan material, niciodată.

Dar ideile esenţiale au supravieţuit :

- „Iubeşte-L pe Dumnezeu” şi „Iubiţi-vă unul pe altul”.

- „Tot ce am făcut eu şi voi puteţi face, chiar lucruri mai mari ca acestea”.

- „Dacă Sursa va avea grijă de lacrimi, atunci de ce nu ar avea grijă şi de voi, care sunteţi făcuţi după imaginea Ei ?

Eu, într-adevăr, nu am venit să spun mai mult de atât. Învăţătura mea a fost şi este simplă. A fost făcută complexă.




Aceasta ne aduce împreună la o nouă digresiune : Cum poate alege cineva unde şi când să se reîncarneze ?

Şi aceasta, desigur, duce la o altă întrebare : De fapt, am vorbit eu în tot acest timp despre reîncarnare ?

Permiteţi-mi să vă spun că reîncarnarea a fost o credinţă foarte profundă, în timpul naşterii mele. A fost o noţiune centrală de la începutul înregistrării timpului.

Aceasta a fost scoasă din Biblie de Împăratul Constantin, în timpul Conciliului de la Niceea din anul 325 D.Ch. Lui Constantin nu prea i-a plăcut ideea că pe cei pe care el i-a stăpânit, într-o zi s-ar putea să-l stăpânească ei pe el. Reîncarnarea întoarce Dreptul Divin al Regelui pe capul lui.


Reîncarnarea nu este o noţiune atât de înspăimântătoare. Aceasta există în jurul vostru în natură. Naştere, moarte şi renaştere.

Desigur, dacă unul aderă la părerea strict mecanică a Universului, atunci, da, este foarte puţin ce pot eu să ofer, să vă conving pe voi.

Dar, dacă sunteţi deschişi puţin la posibilitatea că noi suntem fiinţe spirituale, având o experienţă umană, atunci reîncarnarea este evidentă. Evidentă în aceea că, dacă eu m-aş încarna încă odată şi vă spun că o pot face din nou şi vă mai spun că voi puteţi face tot ce fac eu şi chiar mai mult... atunci, de ce am face-o doar o singură dată ?

Voi credeţi că Universul este atât de limitat, că poate să transceadă spaţiul şi timpul ca să aducă spiritul în materie doar o singură dată ? Mergeţi la magazinele voastre de cărţi şi citiţi nenumărate relatări personale ale copiilor care sunt capabili să vorbească limba Aramică sau să scrie în Sanscrită, de la vârsta de trei ani. Aceasta ajută la explicarea existenţei unui copil ca Mozart.

Şi sincer, în ideea de a creşte şi a învăţa, de a deveni mai buni - bazată pe experienţa vieţii voastre – o singură viaţă este de-ajuns ?

Şi da, karma aşa cum o înţelegeţi voi există şi da, la nivel fundamental, aţi putea, eventual, să culegeţi ceea ce aţi însămânţat. Aceasta este Legea Universului.

Eu voi adăuga încă o notă referitoare la noţiunea de karmă. Unii cred că dacă ei au creat cinci vieţi de karmă negativă, atunci au nevoie de cinci vieţi pentru balansarea „cărţilor”. Acest lucru face ca Sursa să fie puţin mai mult decât un contabil, adunând cifre.

Întregul SCOP AL KARMEI este de a vă aduce în situaţia de a fi conştienţi de sine. Odată ce conştienţa s-a realizat, nu mai este nevoie de regula karmei.

Deci da, o viaţă de energie negativă, se poate balansa într-un singur moment. (N.MY.: Acest proces alchimic implică, pur şi simplu, trans-mutarea Legii Karmei în Legea Graţiei Divine.)

Nu-i aşa că este minunat ?




Referitor la actualul eveniment al naşterii mele, eu încă mă mai minunez de măreţia acestuia: timpul, pregătirea la care noi toţi am participat, înainte de sosirea noastră !...

Da, noi am consultat stelele şi planetele, aşa cum au trecut prin ciclul lor, ca şi ceasuri uriaşe.

Planetele, stelele şi galaxiile influenţează energiile subtile ale vieţilor noastre. Acestea sunt canalele, amplificatoarele şi convertoarele pentru Curgerea Divină a Luminii şi Iubirii, reducând puterea cum fac transformatoarele voastre, în aşa fel ca forma umană să poată să le conţină în siguranţă.

Eu am ales să mă reîncarnez în ERA PEŞTILOR. Era Apei. Este vorba de Era în care puterea lumii a domnit la cârma unei bărci.

Eu m-am reîncarnat în Energia Divină pe Fluviul Iubirii.

STEAUA BETHLEEMULUI nu a fost o stea, ci a fost conjuncţia lui Saturn, Jupiter şi Marte în Constelaţia Peştilor.

Pentru ochii neformaţi ai acelui timp, da, aceasta a apărut ca fiind o stea măreaţă, strălucind la răsărit. Dar aceasta nu a plutit peste locul meu de naştere.

Constelaţia Peştilor a fost cunoscută de astrologii antici ca şi constelaţia ce guverna Iudeea. Ei au ştiut în avans că această conjuncţie însemna că un Învăţător Maestru se va naşte şi el se va naşte în Iudeea.

Cei „Trei Înţelepţi de la Răsărit” au fost Magii Chaldeeni, sau astrologi. Ei nu au urmat o stea, ei au ştiut exact unde mă voi naşte. Şi acest lucru le-a luat aproape un an.

Eu îmi cer scuze că pun sub semnul întrebării ceva din credinţa antică şi modernă, dar eu nu am fost născut în 25 Decembrie. EU m-am  născut în 21 August.

Este bine cunoscut acum faptul că biserica timpurie a dorit să pună capăt ritualurilor de bază pământeşti, uzurpând, în mod simplu, acele  date de celebrare rituale „păgâne”, înlocuindu-le cu cele pe care le cunoaşteţi astăzi.

Înainte, 25 Decembrie a fost celebrat ca Solstiţiu de Iarnă, iar Paştele ca Echinocţiu de Primăvară. (N.MY.: Iată cum Sananda exprimă în mod cât se poate de limpede aceeaşi idee pe care o exprimam şi eu în Prima Parte a articolului despre „Paşte...”)

Şi permiteţi să spun sincer acum, că acel lucru a fost o greşeală din partea dominaţiei masculine preoţeşti. Amândouă, masculinul şi femininul trebuiesc onorate într-o măsură egală, altfel sistemul este în afara echilibrului.

Voi puteţi vedea rezultatul în această zi a energiei neechilibrate : război, sărăcie, foamete.




O notă alăturată : Cei Trei Magi au adus aur, tămâie, şi mir, ca daruri simbolice.

TĂMÂIA este cea mai pură esenţă şi a fost folosită  ca să îi ajute în contemplarea Marelui Arhitect al Universului. MIRUL simbolizează lupta vieţii muritoare. Ca un cadou pentru mine, aceasta a însemnat înţelegerea a ceea ce am ales eu, prin acceptarea provocărilor dureroase ale vieţii umane, pe care le aveţi şi voi. AURUL, simbolul focului, a fost oferit unui învăţător măreţ.

Aşa că eu am venit pe lume, ca Yeshua ben JosephYESHUA, fiul lui Iosif.

ISUS a fost numele meu tradus din limba greacă şi incidental, păgân la origine (N.MY.: Adică „popular”, căci „păgân” chiar asta înseamnă, de la „paganos” = „de la ţară, fermier), preluat din derivaţia Zeului grec, ZEUS. Zeus înseamnă Naştere Virgină.


Zeiţa timpurie, prin practicile de bază de pe Pământ, a celebrat actul sexual ca fiind fundamental pentru viaţă.

Exact aşa : Doi devin unul. Uniune.

A fost, cu siguranţă, o calitate neinhibată pentru practicile fertilităţii timpurii. Sunt sigur că imaginaţia voastră modernă poate să umple ce a rămas în alb. Aşa cum aceste practici au fost oprite de primele biserici şi înlocuite de multe altele... ritualuri stoice, care au sporit credinţa că sexul este nedumnezeiesc. Păcatul originar. Adam şi Eva. Grădina. Căderea.

Noţiunea Naşterii Virgine este prezentă doar în două dintre Scripturi. Marcu, Ioan, Paul şi Petru nu fac referiri la aceasta în scrierile lor. Aceasta este puţin cam ciudat pentru un eveniment atât de extraordinar...




Toate Adevărurile Înalte vin deghizate/codate, în aşa fel ca voi să depuneţi puţin efort pentru a descoperi toate acestea. Înţelepciunea nu se obţine atât de uşor !

Ceva efort mental ar trebui pus înainte. De obicei, aceste Adevăruri Înalte vin deghizate în trei nivele.

Deci, naşterea Virgină ar trebui văzută în trei nivele. La nivelul, să spunem, de conştiinţă spirituală a începătorilor, oamenii au avut nevoie ca să creadă aceasta, pentru că eu am fost „Fiul lui Dumnezeu”, că naşterea mea nu a trebuit să fie „prin femeie”.

Aşa cum puţini dintre voi sunteţi capabili astăzi să credeţi ce spun eu, faptul că „Voi sunteţi Dumnezeu, de asemenea” (N.MY.: În POTENŢIAL, nu în manifestare, care s-ar putea împlini abia după miliarde de ani de evoluţie...), mult, mult mai puţini în acel timp puteau să menţină noţiunea în conştiinţa lor.

Până la urmă, cum puteau ei să fie Copiii lui Dumnezeu, când viaţa lor era atât de nemiloasă şi eforturile atât de dificile ? Este o întrebare legitimă.

Aceasta a fost o întrebare la care nu s-a putut răspunde, pentru că nu era înţeles conceptul. Să spunem că cei cu ceva mai mare înţelegere spirituală faţă de nivelul credinţei începătorilor – preoţimea – deja a decis că femeile sunt tentaţii pentru Adam, şarpele din Grădină.

Totuşi, naşterea mea, determinată natural printr-o femeie, a fost dincolo de nivelul înţelegerii lor. Dar, la nivelul mistic, a fost foarte bine înţeles că misiunea mea a fost de a mă încarna ca să vă reamintesc fiecăruia dintre voi de Divinitatea voastră interioară. Să vă amintesc că voi aţi fost  şi că sunteţi, fiecare dintre voi, Dumnezeu în formă de femeie – Dumnezeu în formă de bărbat.

Ideea de Naştere Virgină vă ţine pe fiecare dintre voi la distanţă faţă de Sursă şi faţă de învăţătura mea. Şi permiteţi să vă spun că toate femeile în acel timp, care erau de o anumită vârstă, sau nemăritate, au fost numite virgine sau fecioare. Aceasta nu a avut de a face, în mod necesar, cu natura sexualităţii lor.

Nu, dragi fraţi şi surori, voi nu sunteţi separaţi de Sursă sau de învăţătura mea sau de învăţătura lui Buddha sau a lui Krishna sau  a lui Mohamed sau a Marelui Spirit sau oricine altcineva, cu care voi găsiţi alinare.

Voi sunteţi acei învăţători. Voi sunteţi Sursa ce s-a manifestat, în toată aparenta voastră slăbiciune şi splendoare neaşteptată.

Nu. Nu a existat o Naştere Virgină. Maria, mama mea, a fost o femeie ca oricare dintre voi, din această audienţă. Eu am trecut prin voal, aşa cum aţi venit şi voi toţi, prin unificarea sexuală între un bărbat şi o femeie.

Şi, Glorie Mamei/Tatălui pentru crearea unei metode atât de sublime în aducerea Spiritului în carne !...

...Căci dorinţa umană (a nu fi confundată cu viciul lipsit de iubire) este aceeaşi cu dorinţa pe care Divinul o foloseşte pentru Crearea Universurilor !

Uniunea sexuală, când este întrunită în dragoste, onoare şi bucurie, este un dar măreţ şi minunat. Ea nu este şi nu a fost niciodată în Ochii a Tot Ceea Ce Este, în nici un fel nelegiuită. Ce este născut de Creator nu poate să fie nelegiuit sau o insultă faţă de Dumnezeu, pentru că Sursa este Totul.

Nu este nimic în afara Manifestării Divine.

Eu ştiu, voi acum aveţi tot felul de întrebări despre bine şi rău. Mai târziu, surorile şi fraţii mei ! Aveţi răbdare cu mine !


(continuare în Partea a 2-a)


2 comentarii:

  1. NAMASTE ! CRISTOS A ÎNVIAT ! Mulţumesc pentru aceste REVELAŢII atît de NECESARE în timpurile astea de profunde conflicte şi RE AŞEZĂRI ÎN LEGEA LUI KIBALYON.Printre mai multele aşazise dezvăluiri despre NAŞTEREA ŞI PLECAREA DOMNULUI NOSTRU AM TOT CITIT ,INCLUSIV CELE TRANSMISE DE CĂTRE FONDATORI prin Sal. Dar nicăieri nu ni se POvesteşte cronologic despre VIAŢA LUI. Şi atunci cînd aceste informaţii vin dintro sursă neutră demnă de toată încrederea cu atît devine mai atractiv,desigur pentru cei interesaţi de evoluţia şi participarea la uluitoarele evenimente la care NE-AM PROGRAMAT A FI ACTIVI MARTORI. Sînt de-a dreptul fascinat de ACEASTĂ SIMPLITATE ATÎT DE (complicată) de alţii. Urmăresc cu maximă atenţie şi învăţare. Încă odată MarYan, MULŢUMESC. Şi n-ar trebui pe cei care-ţi sorb POveştile să-i doară ignoranţa-gura- a-ţi mulţumi pentru ADEVĂRUL RADIESTEZIC VERIFICAT. NAMASTE !

    RăspundețiȘtergere
  2. MULTUMESC, MARIAN

    RăspundețiȘtergere