luni, 9 mai 2016

Tom KENYON & Judi SION : MANUSCRISUL Mariei Magdalena – PARTEA a 3-a (5 decembrie 2005).



Tom KENYON & Judi SION

MANUSCRISUL
Mariei Magdalena

(Traducere de Anca Stănese)
– 5 decembrie 2005 –

PARTEA a 3-a





(continuare din Partea a 2-a)


(15) CINCISPREZECE


Când Isus şi eu am făcut dragoste, după cum spuneţi voi, noi am determinat ca Serpentinele noastre să urce pe coloanele noastre vertebrale, prin Djed-ul nostru.

Am făcut acest lucru simultan şi, în momentul orgasmului reciproc, încărcătura eliberată din prima chakră în zona pelviană a corpurilor noastre a fost trimisă sus, în Tron, care se află în partea superioară a capului, stimulând centrii cei mai înalţi ai creierului.

În acelaşi timp, în timpul acestui moment al extazului sexual, noi am plasat conştiinţa noastră complet în corpurile noastre Ka, pentru că, Ka este întărit de extaz.

Stările extatice hrănesc şi întăresc corpul Ka şi, după cum am spus mai devreme, cu fiecare întărire Ka devine mai magnetic, atrăgând Iniţiatul spre ceea ce el sau ea îşi doreşte.

Magia Sexuală a lui Isis are de-a face cu abilitatea internă a fiinţei feminine de a utiliza energiile magnetice pentru a deschide nivele mai adânci ale conştiinţei prin actul de predare a energiilor sexuale, căilor ce sunt deschise.

Când o femeie este profund îndrăgostită şi preţuită, cum am fost eu, de către Isus, „ceva” permite ca să se meargă la cel mai adânc nivel al ei şi, în momentul orgasmului, apare o cutremurare incontrolabilă care se manifestă. Dacă ea se simte în siguranţă şi permite acest cu-tremur, acest tremur să o poarte, apare un puternic vortex magnetic ce deschide centrul care se află în uterul ei.

Doi Iniţiaţi angajaţi în Magia Sexuală a lui Isis se pot întări pe ei înşişi şi să-şi expansioneze rapid conştiinţa prin puterea acestui câmp magnetic.

În practicile avansate ale Magiei Sexuale a lui Isis, bărbatul Iniţiat determină amândouă Serpentinele sale să urce prin Corpul Ka al femeii Iniţiate, iar femeia determină Serpentinele sale să urce prin Corpul Ka al bărbatului.

Puterea explozivă a acestei practici este asemenea energiei eliberate de o bombă atomică. Amplitudinea masivă a valurilor câmpului magnetic pot întări Corpul Ka dincolo de orice imaginaţie sau pot să-l distrugă, dacă nu este tratat cum trebuie...

Aceasta a fost acea practică avansată a lui Ka pe care Isus a angajat-o în acea noapte, înainte de momentul din Grădina Gethsemane.

Pentru el, această creştere grozavă a potenţialului magnetic în Ka-ul său l-a întărit pentru munca sa grea şi pentru sarcina pe care a înfruntat-o în Iniţierea sa finală prin portalul morţii, astfel încât, când corpul său fizic s-a dizolvat în elementele sale constitutive, aceasta s-a petrecut într-o fulgerare de lumină şi căldură – fiind ceea ce Biserica numeşte Înviere.

Dar aceasta a fost doar un efect a ceva mult mai profund ce s-a întâmplat în el. A fost determinată de magnetismul corpului său Ka, pentru că a fost posibil, prin Ka-ul său, să călătorească prin lumea sa interioară, dincolo de moartea însăşi.

Cum Isus şi eu am angajat Practicile Sexuale ale lui Isis în relaţia noastră, noi am înţeles amândoi că acesta era scopul.

Pentru el, fiecare uniune cu mine a însemnat o întărire a Ka-ului său. De aceea am spus mai devreme că el a venit la izvorul meu, pentru că izvorul pe care o femeie Iniţiată îl oferă bărbatului este un izvor nesfârşit de potenţial magnetic.

Dar el este deschis doar când femeia se simte în siguranţă şi iubită.

Doar atunci practicile vor funcţiona. Pentru că practicile fără hrana iubirii devin doar tehnici şi nu vor da rezultatul cerut sau dorit...

În ceea ce mă priveşte, eram atât femeie cât şi Iniţiată. Am fost antrenată ani şi am ştiut ce să fac cu căile, dar am fost surprinsă să mă simt “dată gata” ca şi femeie !...

M-am găsit pe mine însămi aşteptând cu cea mai profundă anticipare o privire sau o atingere a lui Isus, şi timpurile noastre petrecute împreună au fost cele mai preţioase timpuri pe care le-am experimentat vreodată. Ceva din atingerea lui şi ochii lui – felul în care îl simţeam – a determinat o deschidere în mine şi mă găseam, uneori, aproape râzând de mine.

Eu, care am fost antrenată în cele mai secrete practici ale Magiei Sexuale a lui Isis şi am fost apreciată de Preotesele mele ca fiind foarte avansată – ca Iniţiată – însă m-am găsit pe mine ca fiind o simplă începătoare, ca femeie în Prezenţa lui Isus.

Ceea ce doresc să vă transmit acum este faptul că în Inima, mintea şi corpul înţelepciunii feminine se află cele mai mari secrete şi cele mai mari puteri – şi acestea doare aşteaptă ca să fie revelate.

Şi toate acestea sunt scoase la iveală de atingerea altcuiva !

Şi acum, în clipa în care vorbesc de Isus, sunt străbătută de iubirea şi de sentimentele pe care le păstrez pentru el, prin toate timpurile...




(16) ŞASESPREZECE


Magia Sexuală a lui Isis se bazează pe realizarea faptului că principiul feminin păstrează, prin natura sa – în mod deosebit prin natura sa sexuală – o cheie alchimică. Această cheie alchimică este revelată în actul pe care voi îl numiţi dragoste a face dragoste.

Când aceasta este activată suficient de puternic, Alchimiile lui Horus apar spontan în cei doi parteneri.

În învăţătura mea era înţeles faptul că erau două căi, alchimic vorbind, cu acelaşi obiectiv.

Alchimiile lui Horus au fost fundaţia pentru ambele alchimii sau practici, de vreme ce aceleaşi căi fundamentale erau folosite.

Pentru cei care nu doresc să se angajeze în relaţii, Alchimiile lui Horus vor furniza un mod de a întări şi activa Corpul Ka la nivelele unei Înalte Iniţieri.

Pentru cei ce se află în relaţii, Magia Sexuală a lui Isis va furniza aripile prin care ei vor ascensiona Djed-ul şi vor intra în TRONUL Celei Mai Înalte Conştiinţe.

Din poziţia mea avantajoasă, eu văd o mare tragedie în faptul că secretele şi sacralitatea naturii noastre sexuale au fost făcute „diavol” de Biserică – de Părinţii Bisericii...

Şi, pentru aproape două mii de ani, cea mai dinamică şi una dintre cele mai rapide căi de Realizare a Stării de Dumnezeu a fost considerată greşită.

Şi găsesc aceasta cu adevărat ironic, că Biserica a transformat-o în „păcat” – şi, de aceea, i-a îngrozit pe cei ce s-ar putea poticni de ea.




(17) ŞAPTESPREZECE


În timp ce miracolele lui Isus sunt considerate extraordinare de unii, ele sunt din punctul de vedere al unui Iniţiat, simple expresii – expresii naturale – ale potenţialului conştiinţei.

Ele sunt un semn. Sunt motive pentru miracole şi doresc să discut despre acestea din punctul de vedere al cunoaşterii Iniţiatice pe care Isus şi eu o aveam.

La timpul când l-am întâlnit pe Isus, el deja demonstrase semnele sale. Nivelul său de creaţie era foarte înalt.

Sarcina mea era să-l asist să-şi întărească corpul Ka pentru Iniţierea sa finală prin portalul morţii la Marele Dumnezeu Horus.

Aceasta urma să se realizeze, după cum am spus, prin Sexul Magic al lui Isis şi Alchimiile lui Horus.

Dintre toate „miracolele” lui Isus la care am fost martoră, cel care îmi este cel mai drag este cel al înmulţirii pâinilor şi peştilor.

Era o zi foarte lungă şi caldă. Discipolii, Maria şi eu urmam Maestrul, ca de obicei. O foarte mare mulţime s-a format, ascultând atent fiecare cuvânt din gura lui Isus. Am fost cu toţii încântaţi de viziunea lui şi modurile sale de exprimare.

Era ca şi cum, pentru mai multe ore, am fost transportaţi în raiul însăşi, şi am observat cum corpul Ka al lui Isus s-a extins pentru a cuprinde pe fiecare – alt semn.

Când a terminat cuvântarea sa era după amiază târziu şi, plin de compasiune pentru ei, realizând că mersul lor acasă le-ar lua câteva zile, el a cerut ca mâncarea să fie adunată şi împărţită.

Astfel, discipolii, Maria şi eu şi încă câţiva care s-au alăturat nouă din mulţime, am început să adunăm mâncarea.

Însă toată mâncarea adunată a fost doar câţiva peşti şi câteva mici pâini. Prea puţin.

Atunci am fost martoră la un eveniment remarcabil.

Isus a mers în interiorul său şi a închis ochii. Am putut simţi intenţia rugăciunii sale, deşi nu am auzit cuvintele sale.

Observând cursul complet al Djed-ului său, de la baza coloanei sale vertebrale până în vârful capului său, am văzut, prin clarvedere, o explozie de lumină zburând departe de coroana sa, în Ba – Sufletul său Celest.

Apoi o energie a coborât, ca un răspuns la cererea sa şi, după ce şi-a pus mâinile sale peste cele două mici coşuri, a început să scoată afară pâinile şi peştii, rupându-i în bucăţi şi oferind câte una fiecărei persoane.

A fost cu adevărat remarcabil : peste o mie de oameni au fost hrăniţi şi pâinile şi peştii nu s-au terminat.

După ce mulţimea a fost hrănită, Isus a dat bucăţi Discipolilor săi, lui Maria şi mie, iar pâinea a avut cel mai dulce gust iar peştele cea mai minunată aromă pe care nu le-am mai simţit vreodată.

Asemenea miracole sunt naturale pentru un Maestru de calibrul lui Isus şi, din punctul de vedere al cunoaşterii Iniţiatice, aceste miracole sunt potenţialul fiecăruia, dacă ei practică ceea ce este cerut.




(18) OPTSPREZECE


Isus adesea folosea fraza : „EU ŞI CU TATĂL UNA SUNTEM”.

Aceasta a condus la o interpretare greşită – pentru că, din punctul de vedere al unui Iniţiat aceasta reprezintă, simplu, un alt cuvânt pentru Spirit.

Şi, în aceste cuvinte, Isus indica că el era contopit cu Spiritul lui şi, astfel, miracolele s-au putut realiza.

Şi astfel el oscila în spate şi în faţă, între două idei pe care Evangheliile le-au relatat în felul lor limitat.

Pe de-o parte, Isus spunea uneori: „Eu şi Tatăl Una Suntem”, iar altă dată el spunea : „ Fără Tatăl meu, nu pot să fac nimic”.

Aceasta este oscilaţia ce are loc în procesul Iniţiatic în care Iniţiatul oscilează între puterea şi convingerea conectării sale totale cu Sursa Spiritului şi, apoi, la o altă stare a minţii, el realizează că este nimic şi nu poate face nimic fără Spirit.

Deci o stare a minţii are percepţia omni-potenţei, în timp ce o altă stare a minţii are percepţia im-potenţei. Şi Iniţiatul trebuie să treacă printre aceste două.

De aceea Isus a folosit aceste fraze de mai multe ori, atrăgându-mi atenţia mie, care eram o Iniţiată înaintată, că el se afla în mijlocul acestui paradox.

Şi a trăit cu acest paradox în conştiinţă până la Grădina Getsimani.

Pentru că a ajuns înainte de “momentul său” în Grădină, venind la mine, noi am practicat Cele Patru Serpentine pentru ultima oară. Era o intensitate a Trăirii în timpul nostru petrecut împreună, pentru că amândoi ştiam că timpul se apropia de sfârşit.

Cu forţa explozivă eliberată prin practică, Corpul Ka al lui Isus scânteia de putere şi convingere, pe care le-a luat cu el în orele finale ale vieţii sale, fortificându-l pentru călătoria sa prin moarte.

Dar timpurile de altădată au fost deja petrecute – caut cuvintele cele mai potrivite – într-un fel de auto-chestionare.

Aceia care l-au urmat pe Isus, care se autointitulează creştini, le place să creadăel era sigur pe el şi întotdeauna clar în ceea ce priveşte scopul şi misiunea sa şi că niciodată nu ezita.

Dar eu, care am petrecut nopţile cu el, vă spun altceva.

Doar pentru că o fiinţă a atins un nivel de Măiestrie, nu înseamnă că ea este capabilă să treacă de la incertitudine la nepăsare.

Isus simţea presiunea Sufletului său Celest (N.MY.: Sinele Divin) – dar este un lucru ciudat să fii un Iniţiat, căci că el era un om, cu tot ceea ce decurge din aceasta – iar el era din ce în ce mai mult conectat la Sufletul său Celest.

Sufletul Celest este Ba, adică Vocea lui Dumnezeu.

Iniţiatul înalt acţionează ca o reflexie a Vocii lui Dumnezeu, dar, pentru că Sufletul Celest este totdeauna limpede, aceasta nu înseamnă că omul este neapărat la fel.

Isus a văzut şi în alţii potenţialul realizării lui Dumnezeu şi a vorbit despre aceasta de multe ori.

Un astfel de moment a fost menţionat în Evanghelii, atunci când el a spus : „Şi voi puteţi să faceţi lucruri încă mai măreţe decât am făcut eu” – pentru că el a înţeles că miracolele sunt o expresie naturală a conştiinţei şi, pe măsură ce conştiinţa se extinde, “miracolele” devin ceva obişnuit, natural.

Totodată, el era cât se poate de conştient de limitările celor care-l însoţeau – de dependenţa lor de ură, ignoranţă şi fanatism – şi aceasta l-a îngrijorat profund.

Am petrecut multe seri discutând despre aceasta. Şi, până la câteva zile înainte de momentul Getsimani, el nu era sigur dacă va putea atinge ce era cerut pentru a trece prin Iniţierea finală.

Nu cunosc motivul schimbării în el, dar cu câteva zile înainte de Grădină şi Iniţierea noastră finală, pe care am realizat-o împreună prin cele Patru Serpentine, un sens profund de Pace a venit peste el, devenind sigur pe el, într-un mod pe care nu l-am mai simţit la el, până atunci.




(19) NOUĂSPREZECE


Eu stau acum în timp, la aproape două mii de ani după crucificarea lui, şi încă tremur la gândul acesteia.

Este foarte ciudat să fii atât Iniţiată, cât şi Femeie.

Ca Iniţiată, am fost alături de Isus în timpul crucificării, păstrându-mi Ka-ul meu într-o rugăciune puternică – ceea ce este un alt mod de a spune că am păstrat constantă intenţia mea de a fi acolo, pentru el, în acea trecere prin moarte.

Aceasta era o acţiune iniţiatică din partea mea, ce necesita detaşare.

Ca Iniţiată antrenată, o asemenea obligaţie era uşoară, dar ca Femeie ce-l iubea pe Isus, Bărbatul, inima mea era sfâşiată în bucăţi.

Şi astfel am stat pe Golgota, ezitând între puterea mea de Iniţiată şi jalea mea ca Femeie îndrăgostită al cărei iubit suferea.

În acel moment nu îmi păsa de Iniţiere. Nu îmi păsa că Isus aşternea o Cale de Lumină prin Regatele morţii pentru toţi aceia care ar fi vrut să-l urmeze.

Chiar am strigat către Isis : “Cum îndrăzneşti ?”...

În cel mai mare moment al chinului meu, Maria a întins mâna şi m-a atins. Am fost singură în amărăciunea mea şi nu am observat-o pe a ei.

Ochii noştri s-au întâlnit, plini cu lacrimi şi ne-am aruncat una în braţele celeilalte. Ea pentru fiul ei, eu pentru iubitul meu.

Evangheliile au relatat că un Cutremur a avut loc imediat după trecerea lui Isus, iar eu vă spun vouă că aceasta este adevărat. Era de parcă toată Natura ar fi intrat în travaliu şi pământul s-a scuturat cu supărare şi mânie, pentru că tocmai un astfel de Maestru, o asemenea fiinţă, ar fi putut suferi de mâinile semenilor săi.

Dar acesta este paradoxul vieţii pe Pământ.

O mare Furtună a venit peste oraş, de asemenea – Vânturi cum nu am mai văzut. Cerul s-a umplut cu nori întunecaţi şi fulgere de lumină – sunetul trăznetelor cutremurând totul.

Această desfăşurare înfricoşătoare părea să dăinuie pentru totdeauna, dar eu cred că a fost pentru aproximativ o oră.

La mormânt, Maria şi eu am spălat corpul conform ritualului evreiesc şi tradiţiei, înfăşurându-l şi lăsându-l în mormânt.

Am făcut acest lucru în tăcere. Singurul sunet a fost doar cel al lacrimilor noastre înăbuşite.

M-am gândit că era ciudat că el a putut să-l învie pe Lazăr din moarte, dar nu a fost în stare să se ajute pe el însuşi.

Nu înţelegeam ce făcea el.

Dar după învierea sa l-am văzut în Ka-ul său, radiant şi mai frumos ca niciodată şi atunci am înţeles...

Din punctul de vedere Iniţiatic, a deveni Marele Zeu Horus înseamnă ca cineva să-şi activeze cele mai înalte potenţiale ale conştiinţei în forma umană. Dar acest lucru este făcut, în mod obişnuit, doar pentru el însuşi.

Însă, Isus a făcut acest lucru în interesul întregii omeniri !

Aceasta este moştenirea lui.

Dar vă spun că nu are nimic de-a face cu religia ! Are de-a face cu (Meta)Fizica şi Alchimia.

Învăţătura lui Isus spunea, într-un mod cât mai simplu, că noi toţi suntem Dumnezei (N.MY.: În potenţial), că noi toţi avem în noi puterea de a iubi şi de a vindeca – şi a demonstrat acest lucru, cât de bine a putut.

În primele zile ale Bisericii – însemnând comunităţile acelora ce s-au strâns în jurul învăţăturilor lui Isus – a apărut cel mai frumos ritual.

Cei care doreau să continue a se simţi în prezenţa sa, trebuiau să împartă pâine şi vin. Câteodată bărbaţii realizau ritualul, altădată femeile...

Acest act simplu al împărţirii de la unul la celălalt era în concordanţă cu intenţia lui Isus dar, cum anii au trecut, simplitatea acestui act s-a pierdut şi doar cei numiţi de Biserică au mai putut acorda „împărtăşania” („comuniunea”) – ceva ce Isus ar găsi ca fiind dezagreabil. (Cunoscându-l aşa cum v-am povestit, vă pot asigura de aceasta)

Adevărul şi puterea învăţăturii lui Isus au fost denaturate de Biserică.

Şi secretele elevării conştiinţei prin Sexul Sacru, aşa cum l-am practicat eu şi Isus, au fost furate de Biserică.

Realizez, prin împărtăşirea poveştii mele, că doar o mână de oameni vor înţelege – dar şi atâta este suficient.




(20) DOUĂZECI


Aş vrea acum să vă împărtăşesc câteva din secretele Magiei Sexuale a lui Isis.

Cum am spus mai devreme, este posibil să atingi cele mai înalte nivele de conştiinţă singur, fără partener – şi, în acest mod, Alchimiile lui Horus sunt desemnate să asiste Iniţiatul.

Cu toate acestea, pentru cei care se află în parteneriatRelaţia SacrăMagia Sexuală a lui Isis a fost revelată.

Sunt câteva aspecte referitoare la acesta pe care vreau să le discut.

Primul dintre acestea se referă la înţelegerea faptului că în momentul orgasmului, câmpurile magnetice sunt generate.

Într-adevăr, aceste câmpuri sunt create prin ceea ce voi numiţi “preludiu”stimularea simţurilor prin atingere. Această stimulare senzorială începe procesul activării câmpurilor magnetice şi este crucială pentru practica alchimică a Sexului Magic.

Sunt mai multe metode disponibile Iniţiaţilor, şi voi discuta câteva dintre acestea – dar esenţial pentru practică este înţelegerea naturii interacţiunii celor două elemente alchimice din bărbat şi din femeie.

La nivelul lumesc, sperma bărbatului poartă informaţia liniei sale genetice, care este trecută copilului. Când spermatozoizii din sperma sa se unesc cu ovulul feminin, viaţa este creată, aceasta fiind o interacţiune completă a câmpurilor magnetice.

Copilul, aflat în creştere în uter, dezvoltă organe şi sisteme, la nivelul magnetic acestea putând fi văzute ca inter-conectându-se – câmpuri magnetice şi vibraţionale complexe.

Şi astfel, la nivel terestru, actul sexual creează noi structuri magnetice.

Iniţiaţii antrenaţi în alchimie folosesc energia sexuală, de asemenea, pentru a crea noi câmpuri magnetice complexe – dar aceste câmpuri nu devin o nouă fiinţă, un copil, ci ajung să fie încorporate în Corpurile Ka ale celor doi Iniţiaţi, întărindu-le şi elevându-le.

Acesta este primul punct esenţial ce trebuie înţeles. Totul se învârte în jurul acestui punct.

Sarcina Iniţiatului, în acest Sistem în care Isus şi eu am fost antrenaţi, este să întărească Corpul Ka, dincolo de limita formei fizice a lui Khat.


Următorul nivel al înţelegerii are de-a face cu acordarea emoţională a femeii Iniţiate – pentru că receptivitatea femeii Iniţiate depinde de starea ei emoţională.

Aceasta este parte din natura ei şi nu poate fi evitată, dacă aceste tehnici sunt funcţionale.

Esenţial pentru femeia Iniţiată este sentimentul autentic de siguranţă şi iubire sau măcar de apreciere. Când acestea există, ceva din fiinţa ei se mişcă şi permite ca alchimia să aibă loc.

Alchimia este creată prin unirea corpului Ka al Iniţiatului masculin cu corpul Ka al femeii Iniţiate.

Atunci când cei doi fac dragoste, Corpurile Ka interacţionează şi aceasta determină ca femeia să-şi deschidă Podeaua Magnetică.

Acesta este un termen ciudat. El vine din limba folosită în Templele lui Isis.

Podeaua este fundaţia pe care stă cineva. Când vrem să aşezăm ceva, ca să fie în siguranţă, noi îl aşezăm pe podea. Astfel, podeaua a fost folosită ca un termen de jargon în Temple, referindu-se la elementul de bază care este solicitat.

Astfel, când spun „Podeaua Magnetică a femeii”, spun că aceasta este piesa fundamentală care trebuie să se manifeste.

Cum cei doi Iniţiaţi continuă să facă dragoste şi pasiunea unirii lor creşte, substanţe chimice puternice sunt eliberate în creier şi în tot corpul, care vor „transporta” Iniţiaţii într-un alt spaţiu decât cel normal în care se află ei, de obicei, ca fiinţe.

Aceasta deschide mai departe câmpurile magnetice şi generează o creştere a acestora.

Sunt două opţiuni pentru Iniţiatul bărbat, în momentul orgasmului : el poate ejacula sau poate să-şi păstreze sămânţa.

Dacă ejaculează şi condiţiile anterioare sunt îndeplinite, apare o reacţie instantanee ce se realizează în uterul femeii.

Cum esenţa energetică a spermei sale pătrunde în sanctuarul ei interior, are loc o explozie de energie magnetică – lumi în interiorul lumilor, rotindu-se. Şi, în măsura în care Iniţiatul bărbat a obţinut o stare înaltă, la fel ca şi femeia, energiile magnetice eliberate dintr-un asemenea contact între fluidele sexuale, pot fi enorme.

Astfel, este important de înţeles că aceasta creează câmpuri magnetice complexe pe care atât femeia, cât şi bărbatul, le pot atrage în corpurile lor.

Un fenomen secundar se întâmplă când femeia Iniţiată poate începe să tremure, fără a se putea controla.

Pe măsură ce ea tremură, centrul acestui tremur este de obicei uterul însuşi, care evidenţiază o “cascadă”, un efect oscilant în pelvis.

Această acţiune creează, de asemenea, câmpuri magnetice foarte complexe, din nou, pe care bărbatul şi femeia Iniţiată le pot atrage în corpurile lor Ka.

Aceasta este înţelegerea de bază sau fundamentală.

Ca Iniţiaţi, este posibil ca aceste acţiuni să genereze o Ascensiune a Serpentinelor Puterii, care încep să urce pe coloana vertebrală în timpul actului sexual – şi oriunde se întâlnesc cele Două Serpentine, acestea vor duce la magnetizarea acelei chakra şi a abilităţilor şi a puterilor sale corespunzătoare.

Mai mult de atât nu mi se permite să spun, din moment ce deprinderea acestei practici poate conduce la o creştere semnificativă a “puterilor” cuiva.

Las acest lucru în seama celor care studiază acest manuscris, pentru a citi “printre rânduri”.

Dacă eşti pregătit pentru această practică, vei şti cum se face.




(21) DOUĂZECIŞIUNU


În antrenamentul atât pentru Magia Sexuală a lui Isis cât şi în Alchimia lui Horus, Iniţiaţii vor fi antrenaţi în exerciţiile de bază ale celor Două Serpentine.

În această practică, Iniţiatul generează singur energie prin Puterea lui Ra sau Focul intern, pentru a crea câmpuri magnetice complexe în propriul corp – şi apoi pentru a le aduce pe acestea în Corpul Ka.

Aş vrea să vă împărtăşesc această metodă. Aceasta reprezintă inima practicii atât pentru cei care vor să lucreze singuri, cât şi pentru cei care vor să lucreze în parteneriat.

Practica fundamentală cere să staţi aşezaţi drept, respirând într-un mod ritmic, calm.

Apoi Iniţiatul devine conştient de baza coloanei sale vertebrale şi, pe respiraţii, trage Serpentina Neagră pe care o ascensionează de la stânga, iar pe Serpentina Aurie, de la dreapta, îndreptându-le în sus, pe coloana vertebrală.

Cum cele Două Serpentine intră în fiecare chakra, ele traversează chakra, urmându-şi drumul lor în sus, spre coroană. Prin această practică, cele Două Serpentine sunt aduse sus în centrul capului, în preajma glandei pineale.

Apoi Iniţiatul, folosind puterea respiraţiei, trimite energia inspiraţiilor în Serpentine şi apoi cu expiraţiile trimite energia respiraţiei mai adânc în corpurile serpentinelor, determinându-le să devină „vii”.

În cele din urmă, ele se vor răsuci sau mişca prin puterea respiraţiei şi a intenţiei Iniţiatului.

La acest punct, un caliciu este imaginat în interiorul capului, cu cele două serpentine stând faţă în faţă la buză, glanda pineală odihnindu-se la baza caliciului.

Următoarea fază trage energia lui Ra în sus.

Iniţiatul îşi imaginează o minge vie de foc, asemănătoare cu Soarele, în plexul solar şi, cu fiecare expiraţie, Iniţiatul repetă în tăcere sau intonează sunetul “RA”.

Aceasta face ca Lumina, Focul interior al lui Ra să fie activat şi, spontan, el începe să se mişte în sus.

Cum această lumină şi căldură se mişcă în sus, ea trece prin centrul Caliciului printre cele Două Serpentine, sus spre coroana capului.

De aici, se petrece cel mai remarcabil fenomen.

Din partea stângă a Coroanei coboară o energie ce se aseamănă cu lichidul, prin natura sa. Acest lichid este numit SERPENTINA PICĂTURILOR ROŞII.

Din partea dreaptă a Coroanei se mişcă jos, în Caliciu, un alt lichid asemănător energiei, numit SERPENTINA PICĂTURILOR ALBE. Acesta este căldura şi lumina Ra-ului intern ce determină Coroana ca să secrete aceste substanţe.


Serpentina Picăturilor Roşii are legătură cu mama biologică a Iniţiatului.
Serpentina Picăturilor Albe se referă la tatăl Iniţiatului.


Pe măsură ce cele două se amestecă, mai multe lucruri se pot întâmpla. Poate fi senzaţia unui gust dulce în spatele gâtului – ceea ce yoghinii numesc AMRITA – dar noi, în Cultul lui Isis, le denumim “Apele Ţâşnitoare”, pentru că ele par să vină de la “izvorul” din cap.

Câteodată, aceasta este prima manifestare şi, dacă un Iniţiat se concentrează pe senzaţia Apelor Ţâşnitoare, atunci apare un fel de extaz.

Altădată, Iniţiatul simte Lumină în capul lui. Din nou, dacă el se concentrează pe această Lumină, apare iarăşi un fel de extaz.

Câteodată, pe măsură ce cele două Serpentine (Roşie şi Albă) se amestecă, apare un extaz spontan.

Acest extaz, nu are importanţă ce-l cauzează, fiind crucial pentru alchimie, pentru că extazul este hrana reală pentru Corpul Ka.

Există o tendinţă a acestui extaz de a rămâne în centrele superioare, din moment ce aici este locul unde el a luat naştere, prin această practică.

Însă în această metodă, la prima apariţie a extazului, Iniţiatul trebuie să-şi deplaseze conştienţa sa spre întregul Corp Ka.

Aceasta determină ca extazul să disemineze în întregul corp fizic, Khat, apoi este absorbit de Ka, pe care-l întăreşte şi-l revitalizează.

Aceasta este practica de bază, fundamentală.

Pentru cei care se află în parteneriat şi practică Magia Sexuală a lui Isis, starea extatică soseşte natural. Pentru cei care practică individual, extazul trebuie auto-generat.

Cu toate acestea, ambele practici cer ca Iniţiatul să devină conştient în timpul momentelor de extaz, astfel încât Corpul Ka să poată lua parte la bogăţia (comoara) creată : câmpuri magnetice generate de o asemenea beatitudine.


(continuare în Partea a 4-a)


3 comentarii:

  1. NAMASTE ! Cînd UN SUFLET simnte astfel de mesaje DINCOLO DE CUVINTE,IDEI ŞI FRAZE,RENAŞTE,TOTUL SE SCHIMBĂ ÎN INTERIORUL DAR ŞI PERCEPŢIA DE DIN AFARA SA.

    RăspundețiȘtergere
  2. NAMASTE ! FĂRĂ CUVINTE !!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. In primul rand doresc sa multumesc pentru aceste articole minunate! Apoi as dori sa stiu daca cineva este interesat sa mearga la conferinta lui COBRA care se tine la inceputul luni iunie in Grecia in insula Creta si daca este posibil sa intre in contact cu mine la mpasca8@gmail.com
    Mi-as dori tare mult sa particip la aceasta conferinta care ar putea fi ultima inainte de EVENIMENT.
    Multumesc. Maria

    RăspundețiȘtergere