duminică, 16 octombrie 2016

L’aura PLEIADIAN : LUNĂ PLINĂ în Berbec pe 16 octombrie 2016 - „Călătorie prin Valurile Intense”.



LAura PLEIADIAN

LUNĂ PLINĂ în Berbec
pe 16 octombrie 2016 :
Călătorie
prin Valurile Intense

(Traducere : Aurelia DIDA)

– 14 octombrie 2016 –





LUNA PLINĂ este în Berbec și este puternică – pe 16 octombrie 2016, orele 07:24 (ora României).

Soarele este în conjuncție cu Luna, cu Recolta a ceea ce a început pe Lună Nouă, pe 30 septembrie – Lună Nouă care a fost un Portal pentru Transformare.

Te rog să te relaxezi și să primești Activarea, care este dincolo de Timp și Spațiu, încă prezent, AICI – ACUM.


Ce a avut loc în viața ta, începând cu Luna Nouă din 30 septembrie 2016 ?

Caută adânc în interiorul tău și iubește emoțiile din interiorul tău, toate părțile din tine care nu sunt aliniate cu Bucuria și Fericirea ta – acesta este procesul de finalizare, de purificare a amintirilor sub-conștiente.

Aceasta este Recolta a Tot Ceea ce Este în tine.

Energiile de transformare ale Jocului cu această Lună Plină sunt conducte puternice de transformare interioară.

Aceste modificări se pot simți în mod pozitiv sau negativ ; ceea ce se manifestă, este parte din transformarea ta.

Dacă aceste modificări apar ca fiind negative, totul este pentru Eliberarea lor, pentru purificarea memoriei.

Totul se manifestă pentru Libertatea ta interioară, pentru Ascensiunea ta.


- Luna Plină va fi în conjuncţie cu Uranus.

- Soarele în opoziţie cu Uranus.

- Marte în conjuncţie cu Pluto.

- Cuadratură Mercur-Pluto.

- Cuadratură Mercur-Marte.

- Sextil Mercur-Saturn.

Cuadratura Mercur-Marte și Pluto poate scoate la suprafață furie, violență și agresiune, care urmează să fie VINDECATE și purificate în interiorul tău.

Cu alte cuvinte, toate distorsiunile de energii ale Divinului Tu sunt purificate, permițând Sinelui tău Suprem Divin să strălucească prin tine, mai clar și într-o mod coeziv, care curge.




Ce înseamnă aceasta ?

Fii pregătit(ă) pentru o lucrare interioară profundă, pentru o transformare interioară profundă.

Acest lucru l-ai putea simți ca și cum ai fi măturat(ă) de valuri, mai presus de controlul tău.

Această Eliberare și Călătorie pe Valuri, care apar în tine, este Terapia Iubirii Veșnice al Sinelui tău Superior TU, care este atât de dornic să își aprindă Lumina în interiorul tău și în toate circumstanțele care alcătuiesc Realitatea ta !

Aceasta este Călătoria care ești Tu.

Aceasta este Călătoria de Eliberare și de îngăduire ca totul să fie purificat în conștiința ta.

GRAŢIA este întotdeauna disponibilă și tu poți simți acest lucru ca fiind PACEA care este în tine.

PREZENŢA – Sinele tău Suprem este Slava Prezenței Tu, indiferent de ceea ce se întâmplă în jurul tău.

Această Călătorie pe aceste valuri INTENSE – prin dorința conștientă de a fi Lumina pentru Tine – este chiar procesul prin care tu pășești în Ascensiunea ta.

În realitate, această Stare purificată de A FI, care există DEJA, este pentru ca tu să obții accesul la Momentul ACUM, printr-o „bine-cuvântare” a Lunii Pline, în timpul Călătoriei pe aceste Valuri.




Respiră și Primește pe DEPLIN, căci Inima Conștiinței tale așteaptă Activarea ta totalăTU, cel/cea pe Deplin Inițiat(ă), care trăiește ca UNICUL (UNICA) ce eşti :

Eu Sunt Complet(ă) și Eu primesc inițierea în A Fi Cel (Cea) care Călătorește pe Valuri, ca și LUMINA Eternă Constantă, care EU SUNT ACUM.

Chakrele mele și CORPUL MEU DE LUMINĂ se Aliniază cu această Lumină Veșnică, iar Eu Sunt Încărcat(ă) cu Lumina Beatifică, ACUM.

Corpurile mele – mental, emoţional, fizic şi spiritual – păstrează această Prezență, cu o intensitate care EMITE CONCRET această Lumină ca și Ființa Divină care EU SUNT pentru totdeauna.

Eu primesc, Eu rămân alături de Sinele meu Divin, cu valurile a TOT  Ceea ce Este pregătit să se ridice la suprafață, în conștiința mea ACUM.

Eu Sunt Iubirea care purifică aceste amintiri, Eu mă Înalț în Ascensiunea mea ca și Sinele Suprem care EU SUNT ACUM și pentru totdeauna.

Aşa Este !

Eu Sunt cu TINE în Iubire Veșnică și Harul a Tot Ceea Ce Este ACUM !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu