luni, 7 august 2017

L’Aura PLEIADIAN : ECLIPSA PARŢIALĂ de LUNĂ PLINĂ (în VĂRSĂTOR) din 7 August 2017 - (Faza de maxim : ora 21.20 , ora României) - RE-SETARE !



LAura PLEIADIAN

ECLIPSA PARŢIALĂ
de
LUNĂ PLINĂ
(în VĂRSĂTOR)
din
7 August 2017

(Faza de maxim : ora 21.20 , ora României)

RE-SETARE !

(Traducere : Aurelia DIDA)

– 3 august 2017 –





Nota MarYan :

Astăzi, în cursul serii, va avea loc o ECLIPSĂ (Parţială) de LUNĂ Plină, cu Momentul de Maxim al Eclipsei la ora 21.20 , ora României.

Această Eclipsă face parte dintr-o suită de Evenimente Astrologice speciale ale anului 2017, care, în această perioadă, culminează cu un Portal Temporal de două săptămâni, delimitat de această Eclipsă din această seară şi o altă Eclipsă, de data aceasta SOLARĂ – de care a vobit şi Cobra în ultima sa postare, tradusă de noi din 21 august 2017, ora 21.11 , ora României.

Însă, până la alte detalii legate de acea Eclipsă, haideţi să ne con-centrăm atenţia pe cea din această seară, pe care L’Aura Pleiadian o detaliază într-o postare a sa, din punct de vedere astrologic.

Însă, până la prezentarea scurtului ei articol, haideţi să vedem detaliile expuse pe site-ul Observatorului Astronomic „Amiral Vasile Urseanu” din Bucureşti, în legătură cu această Eclipsă Parţială de Lună Plină de azi, 7 august 2017 :

Eclipsa Parțială de Lună (ora 21:20) / Lună Plină în Vărsător, ora României.

Eclipsa se produce în seara de 7 August 2017 și are maximul la orele 21:20 (ora României).

Este o Eclipsă parțială, iar în timpul maximului partea de jos a discului selenar va căpăta o culoare portocalie.

Fenomenul începe la ora 18:49, când Luna încă nu a răsărit, iar Soarele se află pe cer, Luna intră în umbra Pământului la ora 20:22, exact când răsare dinspre orizontul de est – sud – est. Din acel moment, Eclipsa va putea fi observată și din România.

Maximul Eclipsei se produce la ora 21:20, când Luna se va afla nu foarte sus pe cer, înspre sud est.

Luna iese din umbra Pământului la ora 22:18, iar Eclipsa se termină la 23:51.”

Aşadar, după detaliile astronomice, iată-le şi pe cele astrologice, din expunerea L’Aurei Pleiadian :






Această Eclipsă de Lună marchează sfârșitul unei Faze de Eclipse, care a început cu Eclipsa de Lună din Februarie 2017.

Acest impact va continua cu Eclipsa de Soare din 21 august 2017, până la Eclipsa de Lună din 31 ianuarie 2018.


Aceste energii sunt puternic TRANS-FORMATOARE, disponibile pentru TINE, care îți vor trezi MAI MULT din Conștiința Extinsă Completă a Ființei de Lumină care Tu Ești.

Toate Relațiile sunt PREGĂTITE pentru ÎN-CHEIE-RE și o Resetare Totală a EMOȚIILOR ~ Sentimente ~ IUBIRE și relații LA TOATE nivelurile.


Succes ~ Libertate ~ Ascensiune.


JUPITER în cuadratură cu PLUTO : este în relaţie cu Soarele și Luna.

Folosește această MĂREAȚĂ oportunitate a CONȘTIENTIZĂRII, de la nivelul tău, pentru a elibera toate modurile de gândire și de existență depășite.

SOARELE în opoziție cu LUNA ~ Lună Plină ~ va aduce întotdeauna și zone de non-echilibru în conștiința ta, cu scopul de a te auto-observa, de a te simți și de a elibera.

Această LUNĂ PLINĂ și ECLIPSĂ vor fi resimțite cu câteva zile înainte de 7 August 2017, în ACUM.




JUPITER dorind SUCCES ~ pe toate planurile, NOUL TU, Noul Țel, NOI nivele de relații în toate aspectele – un Nou Început al unei Relații.

Succesul, puterea și influența, care vin prin Inima ta, sunt ale tale.

Este posibil să influențeze potențial relațiile personale : Flăcări Gemene, UNIUNI eterneSucces după succes, combinând IUBIREA și Trans-formarea în TINE.


SOARELE Sextil cu JUPITER ~ Veselie, Fericire ~ Iubire ! – Extindere în toate zonele conștiinței tale = Experiențele tale de Viață.

LUNA în opoziție cu MARTE ~ energie INTENSĂ folosită pentru reușită. IUBIRE intensă, sentimente.

SOARE Conjunct cu MARTE ~ ENERGIE Intensă. Eliberează prin focul Iubirii de Sine. IUBIRE Intensă.

Orice zonă care are nevoie să fie Transformată, va fi trans-formată.

Această Lună Plină Sacră și Eclipsa Lunară ~ te influențează în interior. Modelul tău este înăuntru – în interiorul conștiinței tale.




Aceasta este o PUTERNICĂ RESETARE pentru TINE !
 

Eu primesc, Acum, Abundența Vieții, Iubirii și Eu spun bun venit schimbărilor în viața mea, ACUM  ~ schimbări care ajustează Frecvența mea.
 
Eu îmi Deschid Inima, pentru a primi Iubire PERFECTĂ
 
Iubire intensă transformatoare ~ Acum.
 
Eu mă Deschid și Eu Capitulez în fața Puterii Superioare a Ființei Mele de Lumină – Care știe Tot Ceea Ce urmează să vină la mine. 
 
Asta îmi aparține pentru eternitate
 
Eu mă Deschid, pentru ca Eu să Primesc, ACUM.
 
Eu Sunt încărcată cu Iubirea eternă a Grației, care mă primește în această Nouă Viață, Acum.
 
Eu Sunt Iubire și Eu Primesc ACUM.


În Iubirea Eternă și Grație a Tot Ceea Ce Este ~ ACUM, Eu Sunt cu tine !



prin

4 comentarii:

  1. Exista vre-un grup fixic sau virtual in bucuresti, respectiv, in Romania caruia ma pot alatura si pot convorbi pe viu cu ei? Mor de singuratate aici si Cobra cere unira lucratorilor in lumina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As dori sa iau legatura cu tine, adresa mea este iliegabriela2005@yahoo.com

      Ștergere
  2. Eclipse lunare si solare sunt in fiecare an....cu ce sunt mai importante cele de anul asta, in comparatie cu cele din anii trecuti ?....nici o eclipsa nu a adus nici o resetare si nici macar o schimbare in bine sau rau omenirii. Cred ca banuiesc de ce eclipsa solara de anul asta e asa de importanta, pentru ca se vede la amerloci, poporul ala care traieste bine de pe spinarea celorlalte popoare, acaparand resurse ca sa sa-si implineasca ei visul amerloc. Am sa revin cu un comentariu dupa eclipsa...sa vedem ce lucru maret va fi dupa ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer de mult caut un asemenea ,grup,, chiar daca nu suntem din aceeasi localitate dar macar din aceeasi tara sa fie un ,,grup de,\ suflete ..trezite,, care sa ne inpartasim din viziunile noastre din ,,simtirile,,noastre din experientele noastrre chiar din ,,visele,,noastre dar acest ,,GRUP//sa fie ,,SIncer..CU LUMINA SI IUBIRE ,.M.C

    RăspundețiȘtergere